La gestió d'empreses de turisme i lleure : l'art de provocar la satisfacció
Tipo de material: TextoSeries Esade ; 7Detalles de publicación: Barcelona : Columna. Proa, 1999Descripción: 184 pISSN:- 8482567853
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.129.09 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-636 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
S'analitza, en primer lloc, les noves satisfaccions que cerquen els consumidors de final del segle XX, i per fer-ho segmenta el mercat en diversos ociotipus; a continuació, presenta una proposta d'estructuració i d'innovació dels productes de turisme i lleure a partir de les noves expectatives. Finalment, es planteja una revisió del contacte amb el client, pel que fa a la gestió de les tecnologies i els equips al servei de la satisfacció, i de la gestió de la relació amb el client, per tal d'establir una estratègia integral de fidelització, per mitjà de la comercialització i la comunicació.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.