Segona part (Estudi de mercat)
Tipo de material: TextoConjunto: Segona part (Estudi de mercat)Detalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona. Xarxa de Municipis, [2009]Descripción: [215] f. ; en un caripàs (32 x 27 cm)Tema(s):
Contenidos:
Créditos de producción: Inclou annex: "Anàlisi interna dels recursos en fitxa estructurada".
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.181 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Part component (f. 438-653) | TURISME18050086 |
Numeració contínua: f. 438-653.
Inclou annex: "Anàlisi interna dels recursos en fitxa estructurada".
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Cap. 8. Propostes de comunicació i comercialització per a la Delegació de Turisme -- Cap. 9. Esquema d'implementació.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.