Imagen de Google Jackets

Projecte Portals d'Entrada al Parc / Grup Cerveró ; ATi - Markefin Assessors Turistics de Marketing

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona, octubre de 2002Descripción: 161 p. : il., gràfics ; 30 cmTema(s):
Contenidos:
Inclou: ANNEX 1. Relació d'entrevistes personals mantingudes amb els municipis i organitzacions de l'entorn ; ANNEX 2. Inventari de recursos i oferta turística ; ANNEX 3. Model d'enquesta als visitants del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat ; ANNEX 4. Resultats de l'enquesta personal als visitants reals del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat.
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: 0. Pròleg i agraïments -- 1. Índex -- 2. Metodologia -- 3. Antecedents -- 4. Anàlisi i diagnosi competitiva (característiques fonamentals dels municipis, anàlisi de recursos, infraestructures i altres serveis i senyalització, situació actual, anàlisi de visitants i diagnosi competitiva) -- 5. Programa d'actuacions (objectius, estratègies, pla d'actuacions i productes turístics, programa de difusió i comercialització) -- 6. Conclusions.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Presentació gràfica.
A la llegenda inferior dels fulls: Patronat de la Muntanya de Montserrat. Equip tècnic: Josep Cerveró, Olga Villacampa, Jordi Vilalta, Laura Grau i Glòria Salvador.

Inclou: ANNEX 1. Relació d'entrevistes personals mantingudes amb els municipis i organitzacions de l'entorn ; ANNEX 2. Inventari de recursos i oferta turística ; ANNEX 3. Model d'enquesta als visitants del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat ; ANNEX 4. Resultats de l'enquesta personal als visitants reals del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat.

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: 0. Pròleg i agraïments -- 1. Índex -- 2. Metodologia -- 3. Antecedents -- 4. Anàlisi i diagnosi competitiva (característiques fonamentals dels municipis, anàlisi de recursos, infraestructures i altres serveis i senyalització, situació actual, anàlisi de visitants i diagnosi competitiva) -- 5. Programa d'actuacions (objectius, estratègies, pla d'actuacions i productes turístics, programa de difusió i comercialització) -- 6. Conclusions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha