Imagen de Google Jackets

Catalunya, marca turística / Josep Francesc Valls, catedràtic departament de Direcció de Marketing ESADE, Centre de Direcció Turística

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Lleida, 26 d'octubre 2004Descripción: [11] diapositives : il., gràficsOtro título:
  • Model d'organització i promoció del Turisme a Catalunya [Otro título]
Tema(s):
Contenidos:
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la segona edició del Congrés de Turisme de Catalunya (2004) sota el marc de la secció anomenada: "Model d'organització i de promoció del turisme a Catalunya".
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats a l'autor de la ponència.
En: Congrés de Turisme de Catalunya Ponència (2004)Resumen: SUMARI: Febleses i fortaleses de la imatge turística de Catalunya -- Amenaces i oportunitats de la imatge turística de Catalunya -- Importancia aspectos en elección de destino turístico -- Vectors Imatge Catalunya -- Posició estratègica Marca Catalunya -- Imatge de Marca Catalunya: Catalunya, Barcelona, Costa Brava, Pirineus -- Marca competitiva, lligam
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la segona edició del Congrés de Turisme de Catalunya (2004) sota el marc de la secció anomenada: "Model d'organització i de promoció del turisme a Catalunya".

Amb tots els drets reservats a l'autor de la ponència.

SUMARI: Febleses i fortaleses de la imatge turística de Catalunya -- Amenaces i oportunitats de la imatge turística de Catalunya -- Importancia aspectos en elección de destino turístico -- Vectors Imatge Catalunya -- Posició estratègica Marca Catalunya -- Imatge de Marca Catalunya: Catalunya, Barcelona, Costa Brava, Pirineus -- Marca competitiva, lligam

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha