Imagen de Google Jackets

Estudi de visualització de la província de Barcelona al mercat espanyol : [base de dades] [Recurs electrònic]

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2010Descripción: 1 base de dades + 1 CD-ROMTema(s): Resumen: L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor espanyol. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00097 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME18080016
CD-ROM CD-ROM Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00097_D.082.03.03 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME18080017

L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor espanyol. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.

Requeriments del sistema: Access (Windows).

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha