Imagen de Google Jackets

Gestió de la reputació “on line” en turisme : mòdul estratègic / Rafael González @ViventialValue [Recurs electrònic]

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2013Descripción: 1 fitxer PDF (57 f.) : il. col., gràficsTema(s):
Contenidos:
RESUM: Presentació del pla estratègic de reputació a internet i les xarxes socials que tingué lloc a Barcelona els dies 17 i 18 d'abril de 2013.
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: Mòdul estratègic: definició del conepte de "reputació", importància, gestió online, gestió compartida i model GIRO -- Mòdul operatiu: localitzar, analitzar, actuar i monitoratge.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura URL Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Plans estratègics Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00447 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso 1 Disponible (Disponible) Text complet TURISME18090154

RESUM: Presentació del pla estratègic de reputació a internet i les xarxes socials que tingué lloc a Barcelona els dies 17 i 18 d'abril de 2013.

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: Mòdul estratègic: definició del conepte de "reputació", importància, gestió online, gestió compartida i model GIRO -- Mòdul operatiu: localitzar, analitzar, actuar i monitoratge.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha