Gestió de la reputació “on line” en turisme : mòdul estratègic / Rafael González @ViventialValue [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2013Descripción: 1 fitxer PDF (57 f.) : il. col., gràficsTema(s):
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació del pla estratègic de reputació a internet i les xarxes socials que tingué lloc a Barcelona els dies 17 i 18 d'abril de 2013.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00447 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | 1 | Disponible (Disponible) | Text complet | TURISME18090154 |
RESUM: Presentació del pla estratègic de reputació a internet i les xarxes socials que tingué lloc a Barcelona els dies 17 i 18 d'abril de 2013.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Mòdul estratègic: definició del conepte de "reputació", importància, gestió online, gestió compartida i model GIRO -- Mòdul operatiu: localitzar, analitzar, actuar i monitoratge.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.