000 01621nam a22003494c 4500
001 10054
008 s2004||||sp gr ||||||spa d
020 _a84-7827-350-6
245 0 0 _aCriterios psicopedagógicos y recursos para atender la diversidad en secundaria
_cOnrubia, Javier (coord.) ; Fillat, Maria Teresa ; Martínez Nó, Maria Dolores ; Udina, Manuel
260 _aBarcelona
_bGraó
_c2004
300 _a140 p.
490 0 _aBiblioteca de aula
_v 201
520 _aEs proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l’aula una resposta inclusiva a la diversitat de l’alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d’un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)
650 1 4 _aAdaptació curricular
_934259
650 1 4 _aAprenentatge
_932004
650 1 4 _aAtenció a la diversitat
_933825
650 1 4 _aCiència
_930162
650 1 4 _aCurrículum vitae
_933653
650 1 4 _aDisseny curricular
_933925
650 1 4 _aEducació inclusiva
_933601
650 1 4 _aMarginació social
_9858
650 1 4 _aGestió escolar
_933736
650 1 4 _aLlengua i ensenyament
_937259
650 1 4 _aMatemàtica
_933849
650 1 4 _aEducació especial
_911240
650 1 4 _aProgrames de formació
_935078
650 1 4 _aPsicologia de l
_937263
700 1 _aFillat, Maria Teresa
_937264
700 1 _aUdina, Manuel
_937265
700 1 _aMartínez Nó, Maria Dolores
_937266
942 _cMON
999 _c32275
_d32275