000 01349nam a22001934c 4500
001 11262
008 s2000||||sp gr ||||||spa d
100 1 _aBaudrit, Alain
_945449
245 0 0 _aEl Tutor
_b procesos de tutela entre alumnos
_cBaudrit, Alain
260 _aBarcelona
_bPaidós
_c2000
300 _a141 p.
520 _aEl present llibre s'inicia amb una anàlisis comparativa de la monitoria i la tutoria. A continuació, s'estudien els diferents aspectes i variants de la tutoria i es tracten després els seus possibles inconvenients. L'associació de tutors i tutelats també és una qüestió important: d'ella depenen l'eficàcia i la credibilitat d'aquesta formula. Finalment, un examen de les diferents habilitats vinculades amb el paper dels tutors. Una de les característiques d'aquest llibre és la seva referència a nombrosos treballs poc coneguts, la majoria anglosaxons, que faciliten la comprensió de l'interès i els límits de l'ús de la tutoria al si de les diferents institucions com l'escola o la universitat. Alain Baudrit és professor de Ciències de l'Educació a la Universitat Victor Segalen (Burdeos II).
650 1 4 _aMestres
_933773
650 1 4 _aOrientació escolar
_933831
650 1 4 _aPedagogia
_94855
650 1 4 _aProfessors
_933650
650 1 4 _aTutors i tutoria (Educació)
_934447
942 _cMON
999 _c33463
_d33463