Imagen de Google Jackets

Cómo conseguir centros de calidad nuevas técnicas de dirección Beare, Hedley ; Caldwell, Brian J. ; Millikan, Ross

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid La Muralla 1992Descripción: 340 pTema(s): Resumen: L'educació en els països desenvolupats passa per moments de revisió i replantejament. Junt amb el paper de l'avaluació, l'exercici de la funció directiva en els centres docents és vista també com una peça clau pel funcionament adequat d'aquests centres. Aquest llibre proporciona una percepció de les àrees bàsiques de lideratge, estructures i responsabilitats públiques. Es reflexiona sobre els canvis proporcionats per les tecnologies de la informació. Temes que es desenvolupen: el moviment per a crear escoles de qualitat educativa, teoria d'administració educativa des de 1975, reconceptualització de l'escola, ajustament amb les estructures administratives, lideratge, un model per dirigir una escola de qualitat educativa, enfocament sobre l'aprenentatge i l'ensenyament, cóm augmentar la cultura de l'escola, responsabilitat i indicadors de rendiment i projecció de la imatge pública de l'escola.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 06 Com (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M658

L'educació en els països desenvolupats passa per moments de revisió i replantejament. Junt amb el paper de l'avaluació, l'exercici de la funció directiva en els centres docents és vista també com una peça clau pel funcionament adequat d'aquests centres. Aquest llibre proporciona una percepció de les àrees bàsiques de lideratge, estructures i responsabilitats públiques. Es reflexiona sobre els canvis proporcionats per les tecnologies de la informació. Temes que es desenvolupen: el moviment per a crear escoles de qualitat educativa, teoria d'administració educativa des de 1975, reconceptualització de l'escola, ajustament amb les estructures administratives, lideratge, un model per dirigir una escola de qualitat educativa, enfocament sobre l'aprenentatge i l'ensenyament, cóm augmentar la cultura de l'escola, responsabilitat i indicadors de rendiment i projecció de la imatge pública de l'escola.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha