Indicadores educativos sobre entorno y procesos escolares Gil Traver, Flora de
Tipo de material: TextoSeries Estudios e informesDetalles de publicación: Madrid Instituto Nacional de Calidad y Evaluación 1999Descripción: 124 pISBN:- 84-369-3187-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Ind (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150748 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Les dades treballades en aquest llibre s'han obtingut dels diferents Informes publicats per l'OCDE sobre indicadors dels sistemes educatius (Education at a Glance-OECD Indicators). La informació necessària per a l'obtenció dels indicadors sobre entorn i processos escolars que apareixen en aquests Informes es va obtenir, a Espanya, gràcies a la col·laboració de les Comunitats Autònomes amb competències i del MEC. El Projecte Internacional d'Indicadors de l'Educació (INES) de l'OCDE va començar a mitjans dels anys 80. Constitueixen un element de referència imprescindible per valorar el nivell de desenvolupament i el bon o mal funcionament econòmic dels països. La relació entre economia i educació és cada vegada més estreta. En 1998, s'ha posat en marxa el que pot ser la major operació internacional per calcular el rendiment dels alumnes que s'anirà publicant periòdicament, amb actualitzacions.
No hay comentarios en este titulo.