Placer y ternura en la educación hacia una sociedad aprendiente Assman, Hugo
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 84-2771-391-6
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Pla (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3395 |
Inclou bibliografia.
En el context d'una societat canviant amb els descobriments biocientífics i tecnològics, els fruits de l'educació no es poden resumir ja en coneixements acumulats sinó que l'educació ha de preocupar-se de propiciar ecologies cognitives que facilitin experiències d'aprenentatge i possibilitin la competència de cada persona i de la societat mateixa per a seguiraprenent. S'analitza la societat del coneixement, el concepte d'educar, la unificació de la instrucció i la creativitat, l'aprenentatge com a propietat aplicable a l'autoorganització de la vida, la sociologia de l'aprenentatge, formes d'aprendre i formes de pensar, la unió de la pedagogia i de les ciències de la vida i els ritmes temporals i els escolars. Pròleg de Leonardo Boff.
No hay comentarios en este titulo.