Imagen de Google Jackets

Placer y ternura en la educación hacia una sociedad aprendiente Assman, Hugo

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Narcea 2002Descripción: 234 pISBN:
  • 84-2771-391-6
Tema(s): Resumen: En el context d'una societat canviant amb els descobriments biocientífics i tecnològics, els fruits de l'educació no es poden resumir ja en coneixements acumulats sinó que l'educació ha de preocupar-se de propiciar ecologies cognitives que facilitin experiències d'aprenentatge i possibilitin la competència de cada persona i de la societat mateixa per a seguiraprenent. S'analitza la societat del coneixement, el concepte d'educar, la unificació de la instrucció i la creativitat, l'aprenentatge com a propietat aplicable a l'autoorganització de la vida, la sociologia de l'aprenentatge, formes d'aprendre i formes de pensar, la unió de la pedagogia i de les ciències de la vida i els ritmes temporals i els escolars. Pròleg de Leonardo Boff.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Inclou bibliografia.

En el context d'una societat canviant amb els descobriments biocientífics i tecnològics, els fruits de l'educació no es poden resumir ja en coneixements acumulats sinó que l'educació ha de preocupar-se de propiciar ecologies cognitives que facilitin experiències d'aprenentatge i possibilitin la competència de cada persona i de la societat mateixa per a seguiraprenent. S'analitza la societat del coneixement, el concepte d'educar, la unificació de la instrucció i la creativitat, l'aprenentatge com a propietat aplicable a l'autoorganització de la vida, la sociologia de l'aprenentatge, formes d'aprendre i formes de pensar, la unió de la pedagogia i de les ciències de la vida i els ritmes temporals i els escolars. Pròleg de Leonardo Boff.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha